ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Параметр
|
Показник
|
Колісна формула
|
4х2
|
Вантажопідйомність міді, т:
максимальна
мінімальна
|
20,0
0,3
|
Максимальний вантажний момент, тм
|
64,0
|
Довжина стріли, м
|
8,7-26,7
|
Висота підйому максимальна, м
|
28,0
|
Висота підйому при максимальному вильоті, м
|
11,1
|
Глибина опускання, м
|
3,0
|
Виліт, м:
максимальний
мінімальний
|
24,0
3,2
|
Максимальна маса вантажу, допустима для для телескопування в межах стріли, т
|
вантажні характеристики, але не більше 6,0
|
Швидкість підйому (опускання) вантажу, м / хв
номінальна
збільшена (вантажів до 2 т)
посадки
|
7,0
12,0
0,4
|
Частота обертання, об / хв:
максимальна
мінімальна
|
1,2
0,4
|
Швидкість пересування, км / год
|
60
|
Розмір опорного контуру
уздовж х поперек осі шасі, м
|
6,15 (5,8) х5,8
|
Габаритні розміри в транспортному положенні, мм:
довжина
ширина
висота
|
10500
2500
3800
|
Повна маса, т
|
18,0
|
Ціна в гривні, з урахуванням ПДВ
|
Ціна договірна
КОНТАКТИ ДІЛЕРА
|
Крани автомобільні КС-4571BY вантажопідйомністю міді 20 т на шасі екологічного рівня «Євро-5» МАЗ-5340С2 призначені для виконання вантажно-розвантажувальних і будівельно-монтажних робіт з звичайними вантажами на розосереджених об'єктах. Кран компактний, маневрений та збалансований по масі. Кран найбільш зручний в силу особливостей конструкції для виконання робіт в умовах обмеженого простору малоповерхової забудови.
Шасі оснащується двигунами ЯМЗ -5363 КС-4571BY на шасі МАЗ-5340C2.
Привід кранової установки здійснюється за допомогою аксіально-поршневого насоса, який приводиться в обертання двигуном базового автомобіля через коробку передач та додаткову коробку відбору потужності.
Гідравлічна система кранової установки забезпечує плавне керування всіма механізмами з широким діапазоном швидкостей робочих операцій, а також можливість одночасного поєднання декількох кранових операцій. У ГІДРОУСТАТКУВАННЯ крана, лебідки та механізмів повороту застосовані комплектуючі провідних світових виробників.
Чотирьохсекційна стріла довжиною 8,7 м у втягненому положенні забезпечує крану компактність та маневреність при переїздах, а при повністю висунутому стані 26,7м - велику робочу зону і велику висоту переміщення вантажу при роботі. Можливість телескопування стріли з вантажем на гаку дозволяє автокрану виконувати спеціальні роботи: встановлювати вантажі у важкодоступних місцях, проносити серед змонтованих конструкцій.
Максимальний розмір опорного контуру досягається за рахунок застосування вдосконаленої конструкції рами та виносних опор (нижня рама коробчатого перетину з передніми відкидними гідравлічними опорами та задніми похилими гідравлічними висувними виносними опорами), завдяки чому кран отримав можливість проводити роботи з вантажами в круговій зоні (360 градусів) без втрати вантажних характеристик в передній зоні «над кабіною». Можливість роботи автокрана в робочій зоні 360 градусів мінімізує кількість необхідних переустановлень крана та підвищує ефективність його використання при роботі.
Редуктора механізму повороту та лебідки виробництва світового лідера в даній області-Bonfigliolli (Італія). Редуктора планетарного типу з дисковими гальмами, що відповідає найсучаснішим вимогам, що пред'являються до вантажопідіймальних кранів.
Кабіна машиніста нової конструкції та сучасного дизайну комфортабельна і має великий внутрішній об'єм. Кругове скління забезпечує відмінну видимість робочої зони при будь-яких довжинах стріли і будь-якого кута нахилу стріли. Застосування сучасних матеріалів сприяє поліпшенню тепло- і шумоізоляції. Для обігріву кабіни використовується автономний дизельний обігрівач «Планар». На вимогу замовника встановлюються опалювачі AIRTRONIC і Webasto.
Безпечну роботу крана забезпечує комплекс приладів і пристроїв, в тому числі мікропроцесорний обмежувач навантаження ОНК-160С з цифровою індикацією параметрів в кабіні машиніста. Обмежувач навантаження може працювати в режимі координатного захисту, і має вбудований прилад фіксації характеристик - «чорний ящик», і вбудований модуль захисту від небезпечної напруги при роботі поблизу ліній електропередач.
Створення цієї моделі крана є результатом тісної співпраці фахівців ОAО «МАЗ» з представниками державних і приватних будівельно-монтажних підприємств.
Кран не має аналогів на території СНД.